Repari sau schimbi lucrurile?
După ce am fost cu telefonul tatălui în service pentru a-i schimba mufa de încărcare, situație despre care am scris în acest articol, mi-am dat seama că apelez pentru prima oară la soluția aceasta.
Nu că aș fi vreun bogătaș care își schimbă dispozitivele imediat ce s-au stricat cu altele noi, ci din simplul motiv că nu prea mi s-au stricat lucrurile până acum. Am un singur telefon spart, un P20 Lite, pe care probabil că îl voi repara curând. Ajunge vreo 200 lei toată distracția, iar dat fiind faptul că a fost un telefon chiar bun, pentru părinți e mai mult decât ce trebuie.
În rest, pare că majoritatea dintre noi am renunțat la ideea de a repara. Totul se schimbă, pentru că fie nu mai găsești meseriași ori fie că reparația e aproape la fel de scumpă precum un nou dispozitiv, caz în care chiar nu merită să repari pentru că cel mai probabil calitatea piesei noi nu se va ridica niciodată la nivelul celei originale.
Mai duci dispozitivele și alte lucruri în service, ori le schimbi cu altele noi?
Depinde de produs. Daca e ceva care se poate repara si nu cerea schimbare, da, daca nu, e un motiv in plus pentru upgrade.
Da chiar că poate fi un pretext bun pt upgrade, uitasem asta. Bine zici