Am cerut refund pe Aliexpress și s-a rezolvat ușor și fără probleme

Spuneam zilele trecute faptul că unele comenzi de pe Aliexpress par să nu mai ajungă. Ei bine mai erau vreo 5 zile rămase din timpul acordat livrării iar pentru că șansele să ajungă erau reduse, am cerut refund. Fiecare vânzător a mai cerut ceva timp, că poate ajunge, însă doar unul a extins acel timp în care puteam face refund. Așa că la restul am cerut banii înapoi.

De fapt, am cerut la două comenzi și în câteva zile am și primit banii înapoi pe card. Acum am cerut refund și la a 3-a comandă și sunt sigur că se va rezolva ușor.

Tot ce e de făcut este să apeși butonul open dispute iar pe pagina ce ți se oferă să explici de ce vrei refund. Poți să ceri banii înapoi pentru că expiră timpul, sau că produsul nu e așa cum a fost prezentat și îl poți trimite înapoi. În ultimul caz nu știu care-s pașii, dar dacă mă voi lovi și de problema asta, voi posta aici.

Totuși, eu fac comenzi mici pe Aliexpress, iar dacă produsul ajunge stricat sau ceva, nu cred că mi-aș bate capul să îl trimit înapoi. Aș cere doar banii înapoi, ori m-aș împăca repede cu ideea că mi-am luat țeapă.

Prinde bine experiența asta deoarece multă lume mă întreba ce fac dacă nu vine produsul. Ei bine, ceri refund, iar Aliexpress îți dă banii înapoi. Simplu!

2 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.