În caz că nu știți deja cât de prost comunică Telekom

M-am mai legat acuma ceva de timp de modul în care plătește Telekom însă atunci era în mare parte vina agenției, după cum bine spuneam. Acum am fericirea să mai scriu un articol despre ei și probabil că voi mai scrie multe altele, să vadă și cei care și-ar dori un abonament de la ei cam cu cine semnează contractul.

Fix de Black Friday când la Știrile PRO TV anunțau că sunt reduceri și alte prostii, televizorul alor mei (un SHARP) s-a făcut brusc portocaliu. Am crezut că poate e din vina postului TV, așa că l-am schimbat însă tot la fel. Închid televizorul și îl redeschid, iar acum apăreau tot felul de liniuțe. Concluzia a fost simplă: s-a dus naibii și trebuie unul nou.

Mă rog, eu unul pot trăi chiar mai bine fără TV, însă ai mei nu așa că am început să căutăm soluții. Nu ne dau banii din casă iar ofertele cât de cât ok la televizoare pe eMag deja expirase. De asemenea nu suntem angajați nici unul așa că nu putem achiziționa un televizor în rate iar salvarea părea să vină de la Telekom.

Au organizat și ei un Black Friday și dacă îți mai adăugai un serviciu îți ofereau un voucher de 400 de lei pe ClickShop. Părea o soluție destul de ok, mai ales că văd televizoare la ei și la 700-800 de lei destul de ok, așa că am zis că îmi iau și un abonament mobil de la ei. Toate bune și frumoase.

În 15 zile trebuia să primesc un Huawei Y5 iar pe la începutul lui decembrie trebuia să primesc și voucherul, care probabil era prea greu de trimis în câteva secunde pe mail, că doar e un cod amărât pe care îl pui într-un amărât de magazin. Poate că nu se dorea să fie folosit de Black Friday, mă gândesc eu.

Toate bune și frumoase. De pe 20 noiembrie au trecut fix 21 de zile, azi, așa că am zis să văd ce se întâmplă cu voucherul meu și cu telefonul mobil. Uitasem să zic că primisem și posturile TV HBO de care eu unul eram cel mai fericit însă care au fost întrerupte nu știu de ce zilele trecute. Am zis că e ok.

Azi sun să văd ce se întâmplă și aflu că cererea mea a fost respinsă, chiar dacă din discuția de pe 20 a reieșit faptul că trebuie să aștept. De ce a fost respinsă? Cică ceva eroare în sistemul lor de 2 lei iar dacă doresc, mă apelează ei în 2 zile să discutăm iar adăugarea acelui serviciu doar că nu mai pot oferi acel voucher pentru care eu apelasem la ei și eram dispus să plătesc 4 servicii din 4 disponibile, lunar.

Pe scurt, s-au șters la fund cu cererea mea, fără ca măcar să își ceară scuze. Fără ca măcar să țină cont că le sunt client de vreo 8-9 ani sau poate chiar mai mult și le-am plătit mereu factura la timp. Și așa au loc mereu treburile când dorești o prelungire de abonament, un serviciu nou sau poate ceva produs la ofertă, că doar le ești client fidel.

Nu, la Telekom doar clienții noi primesc tot felul de beneficii iar celor de 8-9 ani le sunt respinse cererile fără motiv și fără ca măcar să își ceară niște amărâte de scuze.

Din păcate nu există vreo altă companie care să ofere TV și internet cât de cât ok aici la ai mei, însă cu prima ocazie când va apărea o ofertă voi renunța cu tot dragul la colaborarea cu Telekom și cu toată sila că a trebuit să îi suport atâta timp.

Felicitări Telekom, chiar știți cum să vă bateți joc de clienții vechi! Nu-i bai, găsiți alții noi oferindu-le televizoare și telefoane în rate, cei vechi neavând posibiltatea de a achiziționa măcar un produs în rate. Bravo.

3 comentarii


  1. Uite o problemă pe care nu o să o am în viitor. Fiindcă nici pe gratis nu aș aduce un televizor în propria casă. Cred că nu o să fiu cea mai bună mamă, dar chiar nu are rost să plătești televizorul și un abonament la cablu pentru un proces continuu de spălare pe creier executat de emisiunile de astăzi și pentru așa tratament ca în cazul tău. În plus..de toți banii ăștia faci o comandă frumușică pe libris. 😀

    Răspunde

  2. Eu am renunţat demult la Romtelecom (actual Telekom) şi nici nu mai vreau să aud vreodată de o firmă care îşi bate joc de clienţi. În ziua de azi o firmă care se doreşte a fi serioasă, face eforturi pentru a-şi păstra clienţii prin tot felul de promoţii, reduceri, oferte suplimentare. Sau chiar şi dacă ar vorbi frumos la casierie sau sa răspundă prompt la deranjamente, tot ar fi ceva. Dar Romtelecom sfidează toate aceste reguli şi e stupid ce se întîmplă. Clienţii care îi mai are sînt nişte fraieri că mai rămîn la batjocura lor, şi dacă nu aleg alte alternative (imposibil să nu fie) atunci n-au decît să fie luaţi în şuturi în continuare. Alegerea le aparţine.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.