eMAG introduce funcția de live chat

Citeam la Marius zilele trecute că eMAG a renunțat la suportul telefonic, ceea ce pentru mine nu e mare lucru, că oricum nu obișnuiesc să vorbesc la telefon prea mult. Ba chiar pot spune că îmi displace.

Ei bine, se pare că eMAG a renunțat la suportul prin telefon, deoarece a introdus un live chat în care vorbești cu un robot. Dana e numele său și cam așa arată:

Sunt diferite întrebări și răspunsuri automate, iar dacă problema ta nu este rezolvată de către robot, la un moment dat va interveni o persoană reală.

Mie îmi place suportul prin chat, așa că sunt sigur că e o treabă tare bună. Nu știu dacă toată lumea e ok cu această schimbare, sigur cei mai în vârstă preferau telefonul, dar astea-s vremurile, n-avem ce face.

Chatul poate fi găsit în colțul din dreapta jos, după ce te loghezi și intri în panoul de administrare a contului. Pe aplicație, trebuie să intri la „contactează-ne” pentru a-ți apărea chatul, tot în dreapta jos.

Până acum dădeam mesaj pe Facebook, acolo unde eMAG răspunde destul de repede iar problemele sunt rezolvate destul de ușor. Sunt curios dacă se vor mișca la fel de bine pe partea de suport și pe acest nou chat. Legătura de la robot la om s-a făcut instant, deci mă gândesc că nu vor fi timpi de așteptare prea mari sau chiar deloc.

Urmărește-mi blogul pe Google News.

Distribuie articolul:

3 Comentarii

  1. Buna ziua,
    In 2021 am achizitionat un COSORI, acum 3sapt s-a defectat.
    Am tot trimis mail-uri fara niciun raspuns.
    Va rog, in cat mai scurt timp sa primesc un raspuns, altfel voi sesiza OPC-ul

Spune ceva

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.