Skip to content

Cum poți bloca o persoană să-ți mai trimită mailuri

Pentru că a rămas adresa mea de mail pe câteva bloguri, unele persoane s-au gândit că poate aș fi interesat să mă abonez la newsletterul lor sau să primesc comunicatele lor de presă. Și totuși eu nu am cerut asta, ba chiar i-am rugat să mă dezaboneze pentru că pur și simplu nu vreau să primesc mailuri de la ei. Și au zis că așa vor face.

Desigur că nu au făcut-o. În continuare primesc mailuri de la ei, și chiar dacă i-am marcat ca Spam, nu vreau să ajungă mailurile nici măcar acolo. Am încercat să îi blochez de pe Gmail, însă văd că tot primesc mailurile lor.

Dacă ar fi fost un newsletter oarecare, atunci cu siguranță i-aș fi onorat pe blog cu puțină reclamă, însă este vorba despre o editură care cică și-ar propune să promoveze cultura și chestii de genul, iar pentru că am un respect deosebit pentru aceste domenii, încă mă abțin să dau nume, așa cum fac deseori atunci când mă supără câte o astfel de situație.

Astăzi le-am mai trimis un mail prin care le-am cerut să mă dezaboneze la newsletterul la care eu nu m-am abonat, și parcă văd că iar se vor simți ofensați. Tot ei.

Nu sunt eu mare guru în ale promovării și în ale PR-ul, însă sunt sigur că nu așa promovezi un eveniment, iar faptul că trimiți un mail tuturor bloggerilor a căror adresă le-o găsești pe pagina de contact nu înseamnă că aceștia ar trebui să se simtă onorați de atenția oferită și să publice imediat un articol pe blog.

Nu că ar avea evenimentul o problemă anume sau că ar fi bloggerul arogant, ci pentru că pur și simplu nu știți să comunicați și nici să trimiteți un mailmail

8 Comments

  1. Se cheamă „culturalizare forţată”, adică bagi cultură în bietul respectiv, atîta cultură bagi în el pîn’ce dă pe dinafară. Şi atuncea normal că ceva răbufneşte, iar omu „culturalizat” la sentimente începe să spovedească în stînga şi în dreapta şi pe oricine i se pune pata. Culturaliceşte vorbind. Şi adresîndu-le cele mai calde trimiteri culturaliceşti. Pentru că profund afectat de culturalizare, este evident că tot în această manieră culturalicească o să se şi exprime !
    Scenariul de mai sus este ceva tipic zilelor de azi, agresivitatea mailurilor (printre altele) ajungînd deranjantă, nu numai din partea celor mai ciufute promoţii de haine şi de papuci din ţară, dar în special mailuri străine care te invită să-ţi laşi garda jos şi să-ţi compromiţi complet calculatorul.
    E o pasiune şi o plăcere sadică din partea unora să facă rău tutulor celorlalţi.
    Şi ca să ramîn tot pe ton „cultural”, citez un mare om politic(!) „…i-aş jigni pe măgari, dacă i-aş compara cu măgarii, care sunt animale civilizate„.

    • La fel ca de fiecare dată, adevăr grăiești.

  2. Mie imi mananca nervii site-urile mici care fac spam cu produse din china. Ceri dezabonare, surpiza, te aboneaza la alt site si tot asa.

    • La alea măcar nu ai așteptări… dar când vine vorba de cultură și cărți, am așteptări ceva mai mari.

  3. Şi eu primesc câteva comunicate de presă pe săptămână de la anumite edituri, dar le cam ignor pentru că nu mi se par foarte abuzive. Ce-i drept, n-am încercat să mă dezbonez pentru că nu văd să aibă opţiunea asta. Dar, în cazul tău, dacă ai cerut să nu mai primeşti notificări, ar fi de bun simţ să te şteargă din lista de contacte.

    • Nu zic că nu e ok să trimiți un comunicat de presă, dar atitudinea contează modul. Modul de exprimare la fel. Acum mi-au promis că mă șterg iar, sunt curios dacă o vor face.

  4. Dragos Dragos

    Sunt mai multe moduri de a bloca pe cineva sa-ti trimita un email. Acum depinde de ce serviciu de email folosesti, daca folosesti un serviciu gratuit gen yahoo, gmail, hotmail… este simplu sa blochezi anumiti senderi. Dar, daca ai o adresa de email pe un server dedicat sau shared, este mai dificil, deoarece trebuie sa umbli in setari, sa faci aia si aia si cateodata te trezesti ca clientul nu accepta blocarea unui sender.

    • Am specificat faptul că e vorba de gmail. 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.