Comentarii

  1. Mai forțează trezitul de dimineață!

    Trezește-te într-o zi la 8 indiferent de ce ai făcut noaptea și du-te toată ziulica de acasă. Caută-ți treabă, du-te într-o bibliotecă! Să vezi ce bine ai să adormi la sfârșitul zilei pe la vreo 23, nu te mai trezești până a doua zi la 9. (10 ore de somn)

    Repetă asta și a doua zi, și a treia zi dar redu treptat numărul de ore de somn pe noapte până ce ajungi la 7-8. 7 e suficient pentru un adult.

    Baftă!

  2. In primul rand as zice sa faci pace cu gandurile tale, pentru ca presupun ca exista ceva framantari care nu-ti dau pace. Citeste un acatist inainte de culcare, sau macar 30 minute dintr-o carte. Nu butona telefonul sau calculatorul imediat inainte sa te culci pentru ca o sa-ti sara somnul. Privitul la TV inainte de culcare de asemenea nu este o idee buna pentru ca poti gasi un film interesant si atunci la revedere somn, plus de asta s-a demonstrat ca este un dusman al somnului datorita luminii pe care o transmite. Nu incerca nici metoda alcoolului pentru ca iti deregleaza total somnul. Chiar daca pici ca o scandura dupa un campionat de bere, somnul nu va fi odihnitor, te vei trezi ca dupa o noapte de insomnie completa. Ca sa-ti revii imediat la normal, nu te mai culca la 4-5 dimineata, faci un efort sa stai treaz pana seara si o sa vezi ca la 9 maxim 10 o sa pici rupt, dar sa tii cont de sfaturile de mai sus ca daca stai si butonezi gadgeturile intri in starea aia de zombi si nici a doua noapte nu o vei dormi cum trebuie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.