Ceva soluții pentru insomnii?

Se pare că anul ăsta nu voi uita prea ușor ziua de Black Friday deoarece, după o noapte nedormită, am reușit să îmi stric complet programul de somn și, de vreo 22 de zile, am tot mai des insomnii.

Pe scurt, cam așa arată o zi din viața mea, începând de cu seara. Adorm pe la 8:30/9:30 sau cel târziu 22:00 iar la 24:00 sunt treaz. Apoi jale mare până pe la 3:30-5:00 pentru că nu mai am pic de somn însă nici prea multă energie pentru a fi productiv, așa că de cele mai multe ori nu fac altceva decât să încerc să dorm.

Iar ziua mă trezesc după 10, de cele mai multe ori pe la 11 și ceva, poate chiar 12. Desigur că nu mă trezesc cu prea multă energie așa că devin mai puțin productiv și ziua.

Am încercat să nu mai dorm de cu seară, însă tot nu am somn. Am renunțat la a doua cană de cafea zilnică și mă gândesc ca mâine să nu mai consum deloc. Am încercat și să mă trezesc forțat mai devreme să pot adormi mai ok seara, dar asta nu am reușit.

Ba chiar în seara asta am încercat și niște pastile pentru somn care nu prea au funcționat deloc. Nu am încercat însă să beau niște lapte de cu seară, că am auzit că e bun pentru insomnii însă voi vedea mai degrabă mâine ce și cum.

Totuși, vă întreb, voi v-ați lovit de problema cu insomniile? Iar dacă da… cum ați scăpat de ele?

insomnii

7 comentarii


  1. Mai forțează trezitul de dimineață!

    Trezește-te într-o zi la 8 indiferent de ce ai făcut noaptea și du-te toată ziulica de acasă. Caută-ți treabă, du-te într-o bibliotecă! Să vezi ce bine ai să adormi la sfârșitul zilei pe la vreo 23, nu te mai trezești până a doua zi la 9. (10 ore de somn)

    Repetă asta și a doua zi, și a treia zi dar redu treptat numărul de ore de somn pe noapte până ce ajungi la 7-8. 7 e suficient pentru un adult.

    Baftă!

    Răspunde

  2. In primul rand as zice sa faci pace cu gandurile tale, pentru ca presupun ca exista ceva framantari care nu-ti dau pace. Citeste un acatist inainte de culcare, sau macar 30 minute dintr-o carte. Nu butona telefonul sau calculatorul imediat inainte sa te culci pentru ca o sa-ti sara somnul. Privitul la TV inainte de culcare de asemenea nu este o idee buna pentru ca poti gasi un film interesant si atunci la revedere somn, plus de asta s-a demonstrat ca este un dusman al somnului datorita luminii pe care o transmite. Nu incerca nici metoda alcoolului pentru ca iti deregleaza total somnul. Chiar daca pici ca o scandura dupa un campionat de bere, somnul nu va fi odihnitor, te vei trezi ca dupa o noapte de insomnie completa. Ca sa-ti revii imediat la normal, nu te mai culca la 4-5 dimineata, faci un efort sa stai treaz pana seara si o sa vezi ca la 9 maxim 10 o sa pici rupt, dar sa tii cont de sfaturile de mai sus ca daca stai si butonezi gadgeturile intri in starea aia de zombi si nici a doua noapte nu o vei dormi cum trebuie.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.