Afiliere pe blog personal
Anul ăsta este cu siguranță anul în care mă concentrez foarte mult pe afiliere, iar asta pentru că am de ceva timp un blog unde activitatea principală este afilierea, precum și BlogdeCarti.Ro unde încerc să combin iubirea față de citit cu o afilierea, activitate care mă motivează. Totuși, încă nu înțeleg cum ar trebui să funcționeze afilierea pe un blog personal.
Dacă pe blogul conceput pentru afiliere este foarte ușor să scriu un articol de afiliere, pe blogul personal chestia e diferită. Asta pentru că aici nu pot începe să public articole de genul x telefoane cu ecrane de 5 inch pe care să le cumperi pentru că pur și simplu acesta este stilul meu de a scrie aici.
Am scris și câteva review-uri telefoanelor pe care le-am avut până acum, însă chiar dacă atrag trafic, comisioanele sunt destul de puține, chiar foarte rare.
Articolele despre diferitele promoții cred că sunt ok abia atunci când ai un trafic destul de consistent zilnic, iar eu nu prea am ajuns acolo.
De asemenea blogul meu nu este unul tehnic, să pot scrie despre diferite tehnologii și inovații, pentru că pur și simplu nu mă pricep și nici nu mă pasionează foarte mult.
Și totuși, sunt curios: cum se face afilierea pe un blog personal și generalist? Astfel încât să poți combina pasiunea cu afilierea, fără a deranja cititorii.
eu am impresia că afilierea în România se transformă într-o invitație de a sta la masa săracilor… nu la cea a bogaților.
Învață de la băieții mari ca zoso, Radu Dumitru, Cetin și alți grei ai blogosferei. Linkuri contextuale într-un articol care nu vinde ceva anume.
Eu am hotărât să nu mai fac afiliere pe blogul personal. Adică nu la modul agresiv. Testez un telefon îi pun un link, testez o chestie, direcționez și atât. Nu mă mai implic prea mult în domeniul ăsta.
Afilierea pe ro nu e ceea ce trebuie. A expirat. Când ieși în afară și testezi anumite lucruri îți dai seama că la noi e doar o glumă.
Nu ai om care să te ajute, rar se comunică eficient.
Se moare de foame daca faci afiliere in Romania si ai cateva sute de unici zilnic, unici care rar cumpara.