4 tehnici SEO care te ajută să câștigi poziții în Google


Să fii pe prima pagină în Google nu este o sarcina ușoară, însă aduce numeroase beneficii website-ului pe care îl gestionezi. Conform celor ce furnizează servicii SEO un site bine optimizat este unul atractiv care aduce trafic natural.

Așa cum spuneam, să fii pe prima pagină în motorul de căutare nu este ușor dar nici nu este imposibil, pentru că există numeroase tehnici SEO ce pot fi implementate cu ușurință și oferă rezultate excepționale. În rândurile următoare vom face o lista a celor mai eficiente  tehnici de optimizare SEO care au succes în 2018

Scrie articole mai interesante și mai lungi

În acest an a luat amploare algoritmul BrainRank, care poate măsură timpul petrecut de vizitatori pe un website. Conform acestuia cu cât îi faci pe utilizatori să petreacă mai mult timp pe paginile site-ului tău cu atât ești mai apreciat de Google. Pentru a-i face pe auditori să stea mai mult pe site-ul tău, să interacționeze și să navige poți scrie articole de blog mai mai mari, care tratează subiecte interesante pentru publicul țintă.

Dacă în anii precedenți te concentrai să scrii multe articole, acum pare să nu mai conteze numărul ci calitatea acestora măsurată în timpul petrecut pe site, deci poți concentra energia mai mult asupra calității. În opinia specialiștilor care oferă servicii SEO nu doar  numărul și calitatea articolelor sunt importante ci și notorietatea paginii pe care sunt postate.

Regandeste structura de meniu

Conform webmasterilor în structura de baza a meniului nu trebuie să apară toate paginile, pentru că se încarcă inutil aspectul paginii. Aceștia atrag atenția că este mai eficient să dai valoare unor pagini, accesată mai des sau mai interesante din punct de vedere informațional decât să le adaugi pe toate. Acest aspect nu doar că contribuie la realizarea unui site cu estetică mai plăcută ci și cu o funcționalitate mai bună.

Cu o structura a meniului mai bine definită te vei asigura că navigarea către paginile importante se realizează ușor iar experiență internautului este una plăcută.

Promovează articolele realizate pe pagină de blog

Articolele realizate de obicei pe pagină de blog au că scop descrierea serviciilor sau a produselor pe care le furnizezi. Fie că sunt realizate sub formă de articole informative, fie că sunt concepute că, experiențe personale, sfaturi, trucuri și idei, acestea sunt importante pentru promovarea afacerii. Însă pentru a crește eficientă și acestea la rândul lor trebuie să fie promovate. Folosirea de link-uri interne, postările pe social media și parteneriatele cu alte site-uri sunt câteva metode eficiente care cresc notorietatea articolelor de blog.

Folosește link-uri externe pentru articolele de tip outreach

Articolele de tip outreach sunt importante pentru SEO și pentru atragerea vizitatorilor. În opinia specialiștilor care oferă servicii SEO sunt elemente esențiale care contribuie la constituirea unei rețele de link-uri bine închegată. Pentru a crește eficientă acestora este important să se urmărească două aspecte: să se posteze pe site-uri cu teme asemănătoare și în publicații online de tipul ziarelor online, și al doilea detaliu ce trebuie urmărit este de a se integra link-urile cât mai natural în context.

În final, este important să ai și un hosting bun pentru ca site-ul tău să fie cât mai rapid, așa că ar trebui să îl alegi cu grijă!

Distribuie articolul:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.