eMAG introduce funcția de live chat
Citeam la Marius zilele trecute că eMAG a renunțat la suportul telefonic, ceea ce pentru mine nu e mare lucru, că oricum nu obișnuiesc să vorbesc la telefon prea mult. Ba chiar pot spune că îmi displace.
Ei bine, se pare că eMAG a renunțat la suportul prin telefon, deoarece a introdus un live chat în care vorbești cu un robot. Dana e numele său și cam așa arată:
Sunt diferite întrebări și răspunsuri automate, iar dacă problema ta nu este rezolvată de către robot, la un moment dat va interveni o persoană reală.
Mie îmi place suportul prin chat, așa că sunt sigur că e o treabă tare bună. Nu știu dacă toată lumea e ok cu această schimbare, sigur cei mai în vârstă preferau telefonul, dar astea-s vremurile, n-avem ce face.
Chatul poate fi găsit în colțul din dreapta jos, după ce te loghezi și intri în panoul de administrare a contului. Pe aplicație, trebuie să intri la „contactează-ne” pentru a-ți apărea chatul, tot în dreapta jos.
Până acum dădeam mesaj pe Facebook, acolo unde eMAG răspunde destul de repede iar problemele sunt rezolvate destul de ușor. Sunt curios dacă se vor mișca la fel de bine pe partea de suport și pe acest nou chat. Legătura de la robot la om s-a făcut instant, deci mă gândesc că nu vor fi timpi de așteptare prea mari sau chiar deloc.
Buna ziua,
In 2021 am achizitionat un COSORI, acum 3sapt s-a defectat.
Am tot trimis mail-uri fara niciun raspuns.
Va rog, in cat mai scurt timp sa primesc un raspuns, altfel voi sesiza OPC-ul
Foarte utila functia de shitchat de la JegMag, aproape inutila in multe cazuri., parol, testata.
inteleg că nu te-a prea ajutat, huh?
O porcarie! Dupa robot intra cineva care din pacate nu ti mai raspunde si cand tastezi nu mai apare pe chat
Special facut ca sa nu mai initiem retururi….
Asta este. Ne mutam in alta parte de pe Emag daca sau stricat si ei.
Păi este nevoie de chat ca să faci retur? Eu pur și simplu fac cerere de retur și trimit produsul, dacă mi se pare că nu e ok. Am pe blog un articol despre cum se face retur prin EasyBox, poate îți este de ajutor.
Produsele de la parteneri nu se pot returna prin cerere de retur la ei, doar prin contact și doar prin curier nu prin easybox. De o luna ma chinui cu ei. Și erau taguiti cu SAFEBUY.
S-au stricat. Nu iti raspunde nimeni pe Live chat in 10-15 minute, nu poti iesi din app ca se inchide chatul, macar inainte daca asteptai puteai face ceva pe telefon in paralel si oricum te prindeai cand intra vocea dupa muzica. Asa, trebuie sa stai cu ochii beliti in ecran asteptand. Ok, inteleg ca din cei mai buni pe post-vanzare, au ajuns sa nu mai ofere deloc servicii post-vanzare, sau ma rog, or exista, daca astepti poate 3 ore. Probabil descurajeaza clientii care cer informatii. Sa le fie de bine. (Da, ibainte intran in leg cu un operator in maaax 3 minute).
Salutare, încearcă să îi contactezi și pe facebook. Eu așa fac, dau mesaje acolo și răspund destul de repejor.
Bună,
Este complet inutil Live Chat-ul, îți da info pe care le gaseai oricum pe site, iar pt sutuatii mai dificile (anulare cerere retur la o ora de la depunere, fără posibilitate sa o refaci, nereturnare bani de la comercianti-parteneri, alte situatii sau greseli) nu pot fi solutionate de robot. Problema este ca chat-ul cu o persoana intarzie foarte mult, se inchide foarte repede dacă nu ești pe faza (adică tu astepti 10-15 min, îți iei puțin ochii de la ecran, nu exista semnal sonor ca ti-a scris cineva, pac, la revedere), le scrii „povestea” si nu apare pe ecran, ce mai, pierdere totala de timp si nervi.
Da, articol destul de publicitar pare. Chat-ul este facut pentru descurajarea plangerilor sau a unor probleme. pe principiul „mai bine sa munceasca ei decat sa muncim noi”.
Evident ca cineva care ar face apel la serv. clienti telefonic stie ca are o problema mai complicata. Ca sa nu mai zic ca, in situatia in care esti in trafic (eventual in mijloace de transport in comun) este foarte „exciting) sa chatuiesti pe telefon, stind in picioare si tinandu-te de bara cu dintii!
Bravo Emag, stiau polonezii de ce au facut totul ca sa nu intri si in Polonia (vezi prezentarea sefului de la emag).
Emag a devenit PREA MARE si de aceea procedeaza astfel.
Doar pare.
Vreau sa anulez o comanda de trambulina pentru copii făcută azi !
Puteți folosi chatul, e ușor.