Cum trimiți un produs în garanție la eMAG
V-am povestit despre șlefuitorul cu bandă de la Steinhaus, nu-i așa? Am scris despre el și că a cedat, iar acum a sosit timpul să mai experimentez ceva: trimiterea unui produs în garanție la eMAG.
Nu am mai făcut asta până acum pentru că nu a fost necesar. Dar probabil că sunt suficiente persoane care vor să descopere cum funcționează procedura de trimitere a unui produs în garanție la eMAG.
Așa că merită să povestesc experiența pe blog. Poate va fi de ajutor cuiva, cine știe?
Procedura de trimitere a unui produs în garanție la eMAG
Pentru început, trebuie să te autentifici în contul eMAG, iar din meniul din stânga, accesează secțiunea service:
Alege produsul pe care vrei să îl repari. La mine problema e la șlefuitor:
Se detaliază problema:
Apoi alegi data și adresa pentru ridicarea produsului. Chiar dacă am făcut cererea destul de devreme, în jur de ora 11:00, nu am putut alege aceeași zi pentru livrare. Cam nasol.
Iar asta a fost tot cu cererea de ridicare a produsului pentru service. Primești un mesaj în care ți se spune că e totul în regulă și cam atât.
Aștept să văd când vine curierul. Am mai început această procedură cu câteva săptămâni în urmă, dar aparent trebuie să introduc în colet garanția și fișa de comandă, ambele în format fizic. Cică se poate și fără, dar e mai bine cu ele. Dacă tot sunt disponibile în format digital, oare de ce nu pot fi preluate direct din cont?
Acest articol va fi actualizat ori de câte ori vor fi noutăți, așa că stați pe aproape.
Actualizare 26.09.2023: la câteva ore am primit un mail în care eram anunțat că mi-a fost confirmată cererea de preluare a produsului în service-ul eMAG. Au specificat și ei că e necesară o copie a facturii și certificatul de garanție în original. Le-am pus copie și pentru ultima hârtie. Habar nu am unde este cel original, probabil rătăcit pe undeva pe la țară. Parcă văd că vor face mofturi.
A doua zi a venit curierul să îl ia. Șlefuitorul meu cu bandă a fost preluat de Cargus așa că aștept să văd ce noutăți voi primi.
Actualizare 27.09.2023: O zi mai târziu am fost informat că produsul a fost preluat în service-ul Depanero și am primit un număr pentru verificarea statusului cererii. De asemenea, am primit un alt mail în care mi se spunea că a fost demarat procesul de soluționare pentru produsul meu. Un alt mail îmi spunea că au fost comandate piesele necesare pentru repararea produsului precum și că reparația va fi finalizată imediat ce piesele vor fi disponibile.
Cu toate acestea, după câteva ore am fost anunțat că șlefuitorul meu cu bandă nu mai poate fi reparat, însă voi primi altul nou. Bună treabă!
Nu mă așteptam ca prima experiență cu trimiterea unui produs în garanție la eMAG să fie atât de ok.
Ați trimis un produs în garanție la eMAG?
desi am comandat destul de des uite ca pana acum n-am avut neplacerea asta dar urmeaza sa mai fac ceva cumparaturi si o sa pun articolul asta la salvate pentru nu stiu cand o fi nevoie 😀
sper ca nici să nu fie cazul. nici eu nu am intampinat probleme pana acum, recunosc.,
Necomandând frecvent produse scumpe, dacă au picat la datorie nu m-am mai complicat. Un mouse, o chestie micuță acolo…mai mult m-aș fi complicat.
Cam de la ce prag cataloghezi produsele ca fiind scumpe? Chiar sunt curios, că mouse-ul poate fi și scump, în cazul modelelor performante.