Încă un motiv pentru care mi se pare că eMAG e mai ok decât Altex

Cel mai adesea, ori de câte ori vine vorba despre produse electronice sau electrocasnice, prefer să le comand de pe eMAG. M-am obișnuit deja cu sistemul de livrare, de garanție și chiar de retur, iar neplăcerile întâmpinate au fost, cel mai adesea, fie inexistente, fie destul de minore.

La Altex apelez doar atunci când am nevoie de un produs anume mai rapid, pentru că pot merge în magazinul fizic, iar astfel nu trebuie să aștept, sau când găsesc prețuri mai bune la ei.

În schimb, problemele întâmpinate atunci când am comandat de la Altex, de-a lungul timpului, au fost nenumărate. Livrează greu, comunică și mai greu, iar ocazional te trezești cu surprize.

Cu o astfel de surpriză mi-am început săptămâna. Miercurea trecută, pe 2 mai precis, am constatat că laptopul meu e aproape în moarte clinică. Pe lângă problemele despre care am mai discutat pe aici (baterie moartă, tastatură moartă, balamale moarte), pare că nu mai vrea să pornească decât cu rugăciuni. Efectiv trebuie să insist foarte mult apăsând pe butonul de start, ca să o ia din loc.

Pe lângă asta, nu mai duce mai mult de câteva tab-uri în browser, iar astfel îmi îngreunează destul de mult munca.

Prin urmare, am zis că pierd prea mult timp prețios cu laptopul actual, așa că trebuie să fac tot posibilul pentru un upgrade. Nu am mai vrut laptop, pentru că e prea scump unul decent dacă ne raportăm la sistemele desktop, așa că am decis să mizez pe sistemul desktop de data asta.

Motivele pentru care am preferat desktop și nu laptop sunt mai mult decât evidente: preț accesibil, posibilitatea de a face upgrade mai ușor, dar și simplitatea de întreținere. Probabil că mai sunt și altele!

Pentru că browserul și programele de la LibreOffice sunt principalele softuri pe care le folosesc, am zis că nu e necesar să investesc mai mult de 2500 de RON în el. Pragul ăsta a fost pus și pentru a-l putea deconta integral anul acesta.

Culmea, chiar găsisem două variante mai mult decât decente, ambele pe PC Garage. Unul era resigilat, unul era nou, însă am vrut să mizez pe varianta resigilată, care părea mai potentă. Numai că sistemul Google Pay mi-a făcut ceva surprize, în ideea în care încercam plata, iar ea eșua.

Am primit eroare, așa că am zis că a fost culmea ghinionului, iar eu am ratat pc-ul resigilat. Am încercat apoi să comand varianta numărul 2, doar că din nou m-am lovit de aceeași eroare, iar când am verificat produsul, am văzut că nu mai exista reducerea. Am zis că e culmea ghinionului, m-am enervat nespus, așa că m-am reorientat către Altex, acolo unde găsisem o variantă chiar și mai bună, dar și mai ieftină totodată.

Desigur, și aceasta era resigilată. Am făcut comanda, plata a funcționat, așa că nu a rămas decât să aștept. Comanda a fost făcută pe 2 octombrie, am tot așteptat până azi, 7 octombrie, doar ca să primesc următoarea notificare:

Iti multumim pentru interesul acordat companiei noastre. In ceea ce priveste comanda plasata pe site-ul nostru te informam ca, din pacate, nu o vom putea onora din lipsa stocului….

Culmea e că am intrat pe site, am verificat pagina produsului care nu mai era pe stoc, nou, însă exista un alt resigilat, cu 400 lei mai scump. Nu mai țin minte numele magazinului unde se afla produsul resigilat, însă acesta nu era la opțiuni zilele trecute, ci a apărut azi, după ce mi-a fost anulată comanda. Destul de dubios.

Să zicem că sunt eu absurd și cred în conspirații, însă cel mai tare mă deranjează următorul lucru: oare nu am putut primi notificarea aceasta imediat după ce am făcut comanda? Sau nu imediat după, dar măcar a doua zi. Să fie necesare 3 zile pentru procesarea unei comenzi?

Din cauza acestei lipse de interes, am ratat și promoțiile de la PC Garage. Prin urmare, iată de ce nu sunt eu entuziasmat să cumpăr de la Altex…

Între timp, am fost nevoit să mă reorientez către un pc din piese, ceea ce nu îmi prea doream, pentru că nu mă pricep să îl asamblez, așa că trebuie să apelez la prieteni.

Cam atât despre Altex. Între timp, eu mă voi reorienta către eMAG ori de câte ori voi avea ocazia, fiind prima opțiune pentru mine.

Distribuie articolul:

6 comentarii

  1. Eu am avut o problemă la Altex cu efectuarea plății cu cardul… nu știu din ce motive plata cu cardul nu s-a finalizat (erau destui bani pe card dar ceva nu a funcționat cum trebuie) și am primit mesaj că am la dispoziție 48 de ore pentru a relua plata prin intermediul unui link.

    Am studiat un pic problema ca să-mi dau seama dacă nu-i necurat la mijloc dar după ce au trecut 24 de ore comanda mi-a fost anulată pentru că nu s-a finalizat plata.

    La Altex prefer să fac rezervare în magazin și apoi să merg să ridic comanda… în Brașov au magazine destule și mai e și Media Galaxy care tot de Altex ține.

    • La mine a funcționat bine, dar degeaba. 😀 Așa fac și eu, comandă cu ridicare din magazin, dar la fel… rareori am găsit comanda deja pregătită, ci trebuie să îmi caut eu, ori un angajat, produsul prin magazin.

      • La Brașov o găsesc mereu pregătită comanda, mă așteaptă și practic abia după ce sunt sunat merg să o ridic… o singură dată am comandat un congelator și am așteptat să meargă în depozit și să mi-l aducă pe platforma de încărcare/descărcare.

  2. Emag nu mai are cele mai bune preturi.. asta e clar, dar tind sa cred ca la dat banii inapoi si la retururi emag e mai ok.. dar al rpeturi.. altex uneori are preturi super bune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.