Orange te ceartă dacă vrei să reziliezi contractul

Știți bine că pe blogul meu găsiți articole despre cum se face rezilierea cam pe la toți operatorii de pe la noi. Pe la majoritatea am fost și am trecut prin experiența asta, dar m-am mai documentat și de pe site-ul lor în redactarea articolelor. Ei bine, acum se face că am ajuns să reziliez mai multe contracte în același timp, așa că actualizez acele articole cu informații proprii.

Printre cei cu care reziliez acum se află și Orange. Aveam internet fix de la Telekom, așa că am ajuns client Orange. La un moment dat, au venit ei cu o ofertă de prelungire, iar cum nu se anunța să apară vreun operator nou prin zonă pentru internet, am acceptat.

Acum însă a ajuns Digi cu cablul pe acolo și cel puțin din punct de vedere al prețului ei sunt mult mai ok decât majoritatea de pe piață. Încă nu am ajuns acasă să testez serviciul de internet, dar sunt sigur că viteza trece de 1 mb/s, cum prindeam maxim la Telekom. Drept urmare, aveam toate motivele să trec la ei.

Chiar dacă ajung pe acolo doar în weekend, prefer să am net bun când am nevoie de el. Așa că m-am abonat la DIGI atât pentru internet cât și pentru televiziune. Dacă televiziunea o aveam tot de la ei, prin satelit, internetul era de la Orange. Așa că am cerut rezilierea.

Procedura o scriu în acest articol despre anularea contractului cu Orange. Nu are rost să mă repet și aici.

Ei bine, astăzi am fost sunat de la Orange, mai întâi să fiu întrebat foarte drăguț și politicos despre motivele rezilierii, pentru ca mai apoi să fiu certat de către o domniță de la Orange. Că nu-i frumos ce fac, că ei mi-au făcut o ofertă personalizată, că contract, că taxă de reziliere că nu știu ce. N-am avut cu cine purta un dialog și nu știam că angajații Orange pot avea un așa tupeu nesimțit.

Drept urmare, cel mai probabil că urmează și o plângere la protecția consumatorului, dacă taxa de reziliere nu le iese din cap și dacă în continuare își păstrează atitudinea nesi`.

Oricum, vă țin la curent pe aici. Scriu pentru că știu că multe persoane se lasă intimidate de asemenea atitudine, așa că e bine să știe ce și cum să facă, pentru a nu fi pradă abuzurilor marca operatorilor de televiziune, internet sau telefonie.

Rușinică, Orange!

Actualizare 16.02.2022: am fost sunat de cei de la Orange pentru a fi anunțat că rezilierea se va face fără costuri suplimentare, ținând cont că nu îmi pot oferi o viteză mai bună la internet. Câte poate face o amenințare cu plângerea la ANPC!

Distribuie articolul:

6 Comentarii

  1. Protecția consumatorului rezolvă treaba, mai ales dacă nu ai rate de plătit. Ca rețea de telefonie ai încercat Digi Mobil, că-s curios? Eu am avut abonament pe un an și urmează să îl anulez la sfârșitul perioadei contractuale pentru că semnal slab.

Spune ceva

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.