Skip to content

Cum se vând casele cu ajutorul tehnologiei

Este clar faptul că tehnologia a schimbat întreaga lume, inclusiv domeniul imobiliarelor. Și nu mă refer numaidecât la faptul că acum probabil o foarte mare din case și apartamente se vând datorită anunțurilor de pe internet, numărul acestora fiind desigur tot mai mare, ci la modul cum unele agenții au decis să se prezinte în online.

Sunt acum atât de multe agenții de imobiliare, chiar și în orașele mici precum e Botoșani de exemplu, încât un simplu site de prezentare nu e suficient, precum ar fi fost în urmă cu ceva timp. Trebuie să vii cu ceva nou, astfel încât să te impui în fața concurenței, de aceea am căutat să văd ce idei creative au apărut în domeniu.

Așa am dat de Maurer Imobiliare cei care s-au prezentat foarte bine încă de la început. Se vede că fac treabă bună chiar și după site-ul lor. Dar site-uri frumoase sunt multe, desigur. Nu despre asta țin să vorbesc, deși trebuie totuși scoasă în evidență și această calitate.

Mai exact, ceea ce mi-a plăcut la această agenție e faptul că au o aplicație pentru telefoanele mobile, ceea ce înseamnă desigur un plus. Dar nu e o simplă aplicație, ci vine cu foarte multe funcționalități mai mult decât interesante. Dar înainte de a vorbi despre ele, ar trebui să specific faptul că este gratuită atât pentru Android cât și pentru iOs.

La momentul scrierii acestui articol, Maurer Imobiliare se lăuda cu un număr de 4931 apartamente vândute, deci e clar faptul că știu să vândă. Nu degeaba au o echipă printre care se află și o persoană, ori poate chiar mai multe, responsabile de partea de marketing.

Revenind însă la funcționalitățile despre care spuneam mai sus, un lucru care mi-a plăcut tare mult este faptul că te face să scutești foarte mult timp. Iar asta deoarece îți permite să simulezi o vizită în apartamentul pe care ai vrea să îl cumperi, folosind camera foto deasupra planului apartamentului. De asemenea, tot aplicația are o „rubrică”, dacă poate fi numită așa, în care îi prezintă pe cei care au îndrăznit să viseze. Folosește desigur hashtagul #ÎndrăzneșteSăVisezi, ceea ce mi se pare desigur un lucru fain. Se leagă totodată și cu sloganul de la logo: constructorii de vise.

Acuma nu pot să bag mâna în foc că aplicația a fost cea care a contribuit enorm la numărul mare de locuințe vândute, însă mi se pare fain că poți vizita întâi virtual casa pe care vrei să o cumperi. Astfel economisești foarte mult timp și e mai comod din unele puncte de vedere, deoarece nu știu cât de plăcut o fi să mergi prin oraș acum la 37-38 de grade ori chiar mai mult pentru a vedea o garsonieră.

Și totuși, e la un nivel mic momentan, dacă se poate spune așa, deoarece nu acoperă toate orașele mari din România, ci doar 2 dintre ele. Anume Brașov și Sibiu. Totuși, printre planurile acestora se află o extindere și către alte orașe și, la cum văd eu toată treaba, sunt sigur că vor și reuși cât de curând.

 

Be First to Comment

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.