Cum să îți crești business-ul în Social Media

În 2020 probabil că nu ar mai trebui să discutăm despre importanța rețelelor sociale pentru un business. Iar asta deoarece suntem într-un an în care Social Media poate influența în bine sau în rău succesul unei afaceri. Practic, este clar că fără o prezență pe rețelele sociale este mai greu ca niciodată să poți înregistra un succes remarcabil.

Succesul, în zilele de astăzi, poate fi măsurat în like-uri. Cu cât un business este mai apreciat pe rețelele de socializare, cu atât are mai multe șanse de a primi mai mulți clienți. Desigur că toate acele like-uri ar trebui să fie relevante, ale unor utilizatori interesați de serviciile sau produsele comercializate.

Social Media nu înseamnă doar Facebook

Foarte multe persoane greșesc punând accent doar pe rețeaua de socializare Facebook. Într-adevăr, este cu siguranță un gigant al internetului, însă nu ar trebui să uităm că și giganții mai cad câteodată.

Probabil că Facebook nu va fi popular tot timpul iar la un moment dat utilizatorii își vor îndrepta atenția către alte rețele. Un business ar trebui să fie deja acolo atunci când utilizatorii vor migra către acele rețele.

Youtube și Instagram sunt două exemple foarte bune. Da, sunt deja foarte populare și nu vorbim despre două rețele de socializare noi. Însă în ultimul timp, popularitatea lor a crescut și în rândul companiilor. Promovarea pe cele două site-uri poate fi foarte profitabilă, dacă este făcută ca la carte.

Este deci necesar să ai o pagină pentru afacerea ta și pe Instagram, iar numarul de urmatori instagram este și el foarte important.

Promovare prin toate tipurile de conținut

Un alt lucru pe care l-am înțeles de când mă învârt printre bloguri și mai citesc despre promovare este faptul că promovarea se face prin toate tipurile de conținut. Au trecut vremurile când era suficient să pui poze cu pisici și toată lumea te aprecia.

Acum trebuie să produci conținut original de toate felurile. Link-urile distribuite pe pagina de Facebook pot fi utile, dar nu suficiente. Trebuie să creezi imagini, postări pe blog originale, creative și atrăgătoare, dar și videoclipuri.

Da, un cont pe Youtube poate fi foarte prețios pentru un business. Indiferent de produsele sau serviciile comerciale, mereu vor fi idei utile de conținut video pe care să îl împărtășești cu clienții tăi. Iar dacă vei crea postări utile pe Youtube, vei vedea că videoclipurile tale nu vor duce lipsă de vizualizari Youtube.

Achiziția de fani – un bun mod pentru început

Deși recomand ca o pagină să crească 100% în mod natural și să adune doar fani relevanți, care să aibă o legătură cu nișa ta, nu neg că achiziția de fani ar fi un mod bun pentru început.

Orice business crește greu și e destul de dificil să te viralizezi încă din primele zile. De aceea, serviciile de vânzare like-uri precum cele recomandate mai sus, sunt mereu la îndemână.

Iar după ce ți-ai achiziționat un număr de aprecieri/fani, poți începe o strategie pentru creșterea conturilor din Social Media. Creativitatea dar și rutina pot ajuta considerabil.

Dacă dorești să achiziționezi fani sau like-uri pentru conturile tale de Social Media, recomand www.like-uri.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.