Skip to content

Călătorii în afară cu beneficii pentru fidelitate

Deși nu sunt genul de om care visează să călătorească prea mult, recunosc totuși că la un moment dat ar trebui să mai trec granițele pentru o perioadă pentru a mai vedea una, alta. Iar pentru că am rău de înălțime, nu mă atrage deloc ideea de a zbura cu avionul chiar dacă acum prețurile sunt din ce în ce mai ok, ofertele tot mai multe, dar și durata călătoriei mult mai redusă totodată. Aș prefera mai degrabă să călătoresc cu mașina, chiar dacă e obositor ca naiba, indiferent dacă ești șofer sau pasager.

Iar firme care se ocupă cu treaba asta sunt o mulțime. Sunt o mulțime de persoane care fac curse regulate de transport persoane în diferite țări din Europa, dar și multe firme cu actele în regulă. De exemplu puteți verifica oferta de transport persoane Romfour deoarece este cu siguranță una dintre cele mai mari companii de transport persoane și bagaje dar chiar și mașini în foarte multe țări. Dar nu faptul că are curse internaționale deseori este cel ce trebuie scos în evidență, ci mai degrabă modul cum răsplătește Romfour clienții fideli.

Mereu am crezut că o companie ar trebuie să pună accent mai degrabă pe fidelitate, cel puțin la fel de mult precum pun unele pe ideea de a atrage clienți noi, ceea ce Telekom de exemplu nu prea o face. În cazul Romfour e altfel. La 10 călătorii spre orice destinație din Europa, primești o călătorie gratis. De asemenea, la 100 kg acumulate pe bonuri, primești un transport gratuit pentru 10 kg către orice destinație. De asemenea, la 6 călătorii în Europa primești posibilitatea de a trimite un colet gratis. Iar oferte sunt destule astfel încât să îți faci planul rapid pentru 10 călătorii în următoarea perioadă. Puteți verifica oferta Romfour aici. De asemenea, clienții primesc o gustare gratuită din partea casei iar transportul se face de la adresă, la adresă, ceea ce face cu siguranță călătoria mai plăcută.

autobuz

La acest capitol Romfour ar putea fi un exemplu de urmat pentru multe alte companii, nu numai în domeniul transporturilor de persoane, ci în general pentru companiile care lcurează direct cu clienții. Asta deoarece prea puține dintre acestea au un sistem de fidelitate bine pus la punct și gândit mai degrabă pentru client, nu pentru beneficiile companiei, deși acestea din urmă vor veni singure atunci când clientul este tratat corect. Din păcate însă e mai mare goana după clienți noi decât după clienți fideli, ceea ce mi se pare a fi o strategie nebunească, părerea mea.

Be First to Comment

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.