Am testat pentru prima oară publicitatea plătită pe Facebook

Am fost implicat într-o campanie în care trebuia să scriu despre cauciucurile de iarnă iar pentru că sunt într-o perioadă în care mă documentez destul de mult cu tot ce trebuie să știu despre mașini, am răspuns clar și răspicat Da, voi scrie! Și mi-a plăcut atât de mult campania încât am zis să investesc puțin și în publicitatea de la Facebook.

Am plătit doar 15 lei, preț pentru care postarea mea – neoptimizată, nu m-am documentat deloc în privința descrierii, a imaginii articolului, titlului șamd – a avut un reach de 11,955, aducându-mi un număr de 450 de cititori pe blog. A mai primit și postarea câteva like-uri, la fel și pagina mea de Facebook, numai că cifrele-s nesemnificative.

În zilele în care am avut postarea promovată, 7 la număr, traficul a fost desigur mai mare iar mai apoi a revenit aproape la normal, fiind ceva mai mare însă nu pot fi sigur din ce cauză. Depinde și de nr articole publicate, cât de bune au fost șamd. Cert este că am dorit să aduc trafic unui articol iar acesta a venit, ceea ce mă face să fiu mulțumit și mă gândesc să încerc și afilierea pe Facebook.

facebook

Distribuie articolul:

4 comentarii

  1. O astfel de idee este ok atunci când promovezi un advertorial sau un articol în care recomanzi ceva produse afiliate. Ar fi posibil să vină câțiva cumpărători de la o astfel de recomandare.

  2. Singura investiție pe fb o mai fac doar atunci când am campanie sau ceva articol afiliat care vreau sa adune clickuri repede. Mai bag și pentru like-uri la pagina.

    În rest , adw is The shit

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.